"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Tuesday 13 May 2014

SIHAT BERTENAGA DI BULAN PUASA

Cadangan Produk Shaklee Untuk Di bulan Puasa.

 
Bulan puasa hampir tiba.jadi persiapkan diri untuk memperbanyakan amalan dan pahala di bulan yang mulia nanti.
 
Dalam melakukan amalan-amalan mulia ini seseorang itu memerlukan tenaga yang secukupnya serta perlu fokus untuk mencapai matlamatnya.

Ini kerana dengan kesibukan berkerja di siang hari seseorang itu banyak memerlukan tenaga di bulan puasa ini.Waktu malam pula selepas berbuka amalan ibadah wajib dikerjakan.
Pekara yang sama akan di ulangi setiap hari pada bulan puasa nanti.

Di sini saya mencadangkan supplemen yang mampu membekalkan tenaga serta kesihatan.

~ ESP SOY PROTEIN ( membekalkan tenaga, kesihatan serta mengenyangkan setelah diminum, tenaga mampu berkekalan hingga ke petang )


~ PERFORMANCE DRINK ( sangat sesuai untuk mereka yang aktif sepanjag hari,memberi tenaga dengan mengekalkan kebaikan nutrisi tubuh sepanjang hari. Sangat sesuai di ambil bersama ESP SOY PROTEIN )


~ MEAL SHAKES ( Sangat sesuai untuk kanak-kanak terutama mereka yang baru belajar berpuasa.
 
MEAL SHAKES memberikan nutrisi yang secukupnya, mengenyangkan serta menjadikan anak-anak anda fokus dalam melakukan rutin harian mereka. Dengan rasa yang sedap pasti anak-anak anda menyukainya )

Produk-produk ini mampu memberikan nutrisi terbaik untuk tubuh anda di bulan puasa nanti.

DAPATKAN SEGERA BAGI PERSIAPAN AWAL DI BULAN PUASA NANTI.
 
 


No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah