"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Monday 26 May 2014

NATIONAL CONFERENCE 2012/2013

Pada 8 Jun 2013 telah berlangsungnya majlis grand...gilang gemilang Shaklee sebagai pengihtirafan kepada mereka-mereka yang cemerlang sepanjang cycle 2012/2013. Walaupun saya tak disenaraikan sebagai salah seorang penerima award tapi saya rasa bangga dikelilingi oleh mereka-mereka yang telah Berjaya menuju ke puncak..Tahniah untuk mereka..

Ni gambar-gambar yang sempat saya snap untuk tatapan bersama....

Tempat yang cantik dah gah indah...


Bersama orang yang telah memperkenalkan dunia Shaklee kepada saya..merangkap 'mak' saya..Masitah Mamat (baju hitam tudung oren)..Masa ni bawa Hafiy..Harazz masih dalam kandungan 3bulan...
 
 
 Sekitar majlis ini....ramai yang datang...memang seronok dan happening jer...


Antara cenderahati yang saya dapat..Terima Kasih Shaklee...
 

Pada tahun ini NC bertempat di Sunway Convec Centre Malaysia.. akan dihadiri oleh VVIP Mr Roger Barnet, CEO Shaklee..Dia tak penah dia datang ke Malaysia.. tapi sebab performance yang gempak dan amazingggg,maka dia sendiri yang nak turun Malaysia kali ini untuk sampaikan award.
 
Jadi kalau nak naik pentas amik award.. pastikan once dah naik rank kene efektif setiap bulan, pastu kalo rank key and... above, lagi best.. dapat bunga....pastu kumpul point leh dapat tiket 3 hari dua malam di sunway.. leh dinner sekali..BEST TUUUU....
 

 [NC 2014]
Ada lagi yang tak tahu tentang ni.. maka saya inform sekali lagi disini.. NC tahun depan bertempat di Sunway convec centre Malaysia.. akan dihadiri oleh VVIP Mr Roger Barnet, CEO shaklee.. haaa. tak penah dia dtg malaysia.. tapi sebab performance korang semua yang gempak dan amazingggg.. maka dia sendiri yg nak turun malaysia kalini sampaikan award..

Jadi kalau nak nek pentas amik award.. pastikan once dah naik rank kene efektif stiap bulan, pastu kalo rank  key and above, lg best.. dpt bunga and lama skit leh kat pentas tgk muke dia....pastu kumpul point leh dpt tiket 3hari dua mlm di sunway.. leh dinner sekali..
jgn esok2 putih mata tgk kwn2 yg usaha keras enjoy time jun tahun dpn.. so jom bangkittttttttttt..kalu tak tahu apa requirement award.. sila tanya mak/coach masing2

okey sekian... selamat lah yer uoll.. ada  baki 6bulan sept-feb untuk perform cemerlang dan gempak

MAGIC HAPPEN WHEN YOU BELIEVE
-------

cery si kelip2
 Inilah dia CEO Shaklee...MR Roger Barnet..
 
Walaupun tak dapat apa-apa award tapi semangat tengok diorang yang terima award tu makin membuak-buak...buat saya lagi bersemangat untuk sama-sama menuju puncak..InsyaALLAH...

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah