"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 14 May 2014

HERBALAX

Ia mengandungi 9 herba semulajadi iaitu alfalfa, leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubard root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuiannya secara teknikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
 
Maanfaat utama;
*Pembersihan najis yang tersekat
 
*Merangsang usus untuk mempercepatkan proses pembersihan secara
lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
 
*Membantu masalah sembelit.
 
*Mengempiskan perut.
 
*Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas sebagai minuman tea herba.
 
Perhatian....
Mereka yang mengalami masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman atau pembuangan kembali normal.
 

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah