"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Friday 16 May 2014

PELUANG JANA EXTRA INCOME BERSAMA GROUP SINARAN

KENAPA SAYA PILIH SHAKLEE SEBAGAI BUSNINESS ONLINE SAYA??
KENAPA ANDA PERLU JOIN GROUP SAYA...SINARAN..

1) SHAKLEE COMPANY

Lebih 50 tahun di pasaran. Ia tertua di pasaran makanan tambahan dan pastinya kukuh dan hebat.

 
 
Sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee. Pada tahun 2004, Ripplewood Holdings LLC dan Activated Holdings LLC telah mengambil alih perniagaan Shaklee di seluruh dunia oleh Yamanouchi Pharmaceutical Co.Ltd, Shaklee merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi,penjagaan peribadi,penjagaan rumah dan produk rawatan udara termasuk 45 paten di seluruh dunia.
 
 
 
2) PRODUK YANG BERKUALITI
 
Salah satu produk yang pertama dicipta - Vitalized Mineral,dirumus pada 1915. Ia produk yang harmoni dengan alam semulajadi dan terbukti dengan ujian klinikal. Apabila anda memilih produk Shaklee,yakinlah dengan tiga perkara..ia sentiasa SELAMAT,BERKESAN dan SEMULAJADI. Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam pembangunan produk yang lengkap,penyelidikan dan percubaan-pervcubaan klinikal. Setiap tahun lebih kurang 83000 ujian makmal dan kualiti dijalankan ke atas produk nutrisi dan bahan-bahannya sahaja. Produk-produk Shaklee merupakan hasil satu proses mendalam bagi kajian saintifik dan penilaian penyelidikan pihak ketiga dan juga kajian klinikal bebas oleh kumpulan Pakar Sains Kesihatan. Shaklee juga merujuk kepadaLembaga Penasihat Saintifik,satu kumpulan kebangsaan yang merupakan ahli sains yang diiktiraf oleh peneraju dalam Institusi akademi dan perubatan.

 
3) PELAN JUALAN MENARIK SHAKLEE

 Anda berpeluang menikmati bonus skim yang Shaklee tawarkan,tiada limit RM, berpeluang mengikuti trip-trip international dan local secara percuma, berpeluang mendapat recognition (trophy dan cash) dari Shaklee, berpeluang membinaempayar bisnes anda sendiri baik secara part time atau full time...dan hasil daripadanya yang anda kongsikan dengan mereka di luar sana its priceless...

1) Cash bonus
Apabila point (UV) anda telah mencukupi 150 sebulan, anda bakal mendapat bonus tunai setiap 15hb. dari Shaklee. Tak susah untuk mengumpul 150 point kerana Shaklee menawarkan produk kecantikan, produk untuk kebersihan rumah selain produk kesihatan diri. Anda boleh berkongsi ID anda dengan saudara mara, jiran tetangga dan juga kawan-kawan sekerja. Mudah bukan?

2) Car bonus
Car bonus adalah dalam bentuk wang tunai. Wang tersebut boleh digunakan untuk membayar duit kereta atau terserah kepada anda untuk gunakan wang tersebut utk hal-hal yang lain.

3) Convention
Percutian dalam atau luar negara serta umrah yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Apabila anda telah layak dan memenuhi ciri-ciri yang telah ditetapkan oleh Shaklee, anda bakal  mengikuti percutian dan juga mengikuti rombongan umrah yang ditaja khas dan istimewa dari Shaklee.

“Saya berminat nak jadi Pengedar Shaklee, Tapi Saya Tak Pandai Bisnes?”

Anda tak perlu risau! Saya akan guide dan coach anda bagaimana untuk menjalankan bisnes Shaklee secara online dari rumah, sama seperti saya.
 
Ini jaminan saya, anda tak perlu:
  • Keluar duit beli stok semata-mata nak cukupkan point
  • Susah payah cari downline ke sana ke mari (Untuk Shaklee, orang akan cari anda!)
  • Keluar meeting, diskusi atau presentation setiap hari, setiap waktu sehingga larut malam
Tak rugi jika anda join menjadi ahli Shaklee sekarang. Dengan kemudahan sistem online Shaklee ini, kini lebih mudah untuk anda berurusan dengan Shaklee.
 
 
Bagaimana nak menyertainya...
MUDAH SAHAJA..


 
Bermula dengan modal hanya RM75 jerr...(RM65 untuk daftar keahlian Shaklee,RM10 untuk penghantaran starter kit by Shaklee)
 
Jadi, kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi ahli Shaklee dan ingin menjana pendapatan sehingga 4,5,6 angka sebulan dengan Shaklee, jom bersama group SINARAN di bawah bimbingan saya adalah amat dialu-alukan..bimbingan yang berterusan sehingga kita sama-sama berjaya...tiada istilah kawan tinggal kawan..saling bantu membantu antara satu sama lain.
 
Kepada yang berminat boleh hubungi saya melalui tel/sms/whatsps/weechat:
Salmizah Omar
013-3752001@010-2985359
facebook:http:/www.facebook.com/Izziumlife

 

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah