"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Thursday 8 May 2014

SERTAI KEAHLIAN SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat pagi;
      Saya adalah Shaklee Independent Distributor..Macam mana saya boleh terjebak dalam bisnez ni???Semuanya adalah sebab anak-anak..Merekalah pendorong utama saya..Dan Alhamdulillah husband saya bagi support..

Anak-anak pemangkin semangat saya..Harta dunia akhirat..
 
 
      Nak dijadikan cerita dan rezeki anak-anak, saya mula diperkenalkan dengan Shaklee selepas Hafiy berumur 1 tahun dan masih menyusu badan sepenuhnya..Nak kata susu badan ni banyak takdelah sangat tapi hari ni pam,esok bolehlah buat bekalan ke rumah pengasuh..Cukup-cukup makan jer..
      Godek-godek kat internet jumpalah produk Shaklee ni..daripada menjadi penggunaan setia sekarang saya dah jadi distributor..dengan income bulan-bulan Alhamdulillah 4 angka..lepaslah nak bayar kereta dan pengasuh anak-anak..


Kereta selama bersama Shaklee..syukur sangat-sangat
 
 
       Ramai kenalan msg tanya macam mana nak join ahli Shaklee ni.Sebenarnya mudah jer..tinggal kita nak ke tak jer. Ni cara kalau kita nak join ahli ni;
1) Pendaftaran keahlian RM65+RM10( untuk postage beg member kit)..ATAU..
2) Pembelian bernilai RM680(=200UV) akan mendapat keahlian percuma.
Banyak kelebihan kalau join ahli ni. Antaranya:
             * Dapat potongan harga 15%-20% bagi setiap produk Shaklee yang ditawarkan.
           * Tidak perlu bekejar-kejar ke stokis untuk mendapatkan stok kerana Shaklee ada     menyediakan pesanan melalui talian. Just klik-klik jer..dalam 2 3 hari bekerja jer produk pun sampai..Mudah dan senang.
           * Tidak perlu menyimpan stok di rumah. Macam saya kalau ada pesanan baru saya ambil stok.Alhamdulillah setakat ni pelanggan saya boleh tunggu untuk dapatkan stok.
           * Kelas bimbingan diberikan secara online/offline. Saya ada menyediakan group tertutup di  FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, product knowledge, motivation dan lain-lain. 

Sebenarnya tak susah kalau kita betul-betul nak.....dulu saya pun macam tu.tapi bila dah hari-hari didedahkan dengan Shaklee ni jatuh cinta pulak..

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah