"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 4 June 2014

TESTIMONI GLA

Selamat petang dan salam sejahtera...

Petang ni saya nak share pengalaman pelanggan saya yang telah consume GLA Complex dan feedback yang positif daripada mereka. Jom ikuti pengakuan mereka...


GLA dapat mengatasi masalah senguggut,period yang tak teratur...


GLA membantu menstabilkan horman dan penting untuk kesuburan..dan mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat..Sesungguhnya kita hanyalah mampu berusaha,kepada Dia jua kita memohon..
 
Saya tumpang happy apabila pelanggan saya merasai perubahannya dan merasai kesan yang positif. Kepada mereka-mereka yang mengalami masalah@situasi yang sama why not anda cuba produk GLA Shaklee ni untuk meningkatkan kesihatan anda.  Mana tahu serasi dengan anda...

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah