"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Thursday 5 June 2014

BALIK KAMPUNG DI TERENGGANU

Last week 29/05/2014-01/06/2014 saya sekeluarga balik ke kampung halaman saya di Dungun, Terengganu. Last balik masa berpantang haritu..dua bulan yang lepas. Ni first time lah Harazz nak balik kampung ummy jumpa moktok dan ahli keluarga lain..Rasa excited plok..Hafiy pun duk sebut nak balik umah mietok(panggilan untuk moktok)...

Semua adik beradik saya yang perempuan Hafiy panggil 'mie'....mieniy,miechah,miema,miecu...sampai husdand adik(mieniey) pun dia panggil 'mie' gak..miechik...sabar jelah..Hafiy...Hafiy...hihihi...
 
Masa on the way balik banyak gak kereta tapi Alhamdulillah perjalanan kami sekeluarga lancar...Tapi bila balik sini pulak jalan jem..Nasib baik lah Hafiy dan Harazz tak buat hal dalam kereta...mood pun ok..
 
Tak nak cerita panjang-panjang..jom layan gambar kitaorang di Pantai Sura..
 
Bersama miema dan miecu....
 
Layan Hafiy kutip kulit kerang....Almaklumlah orang bandar,tak pernah jumpa...
 
Abah.umy,Hafiy dan Harazz...
 
Hafiy tulis apa entah..yang syoknyer sebab boleh duduk atas pasir..
 
Abah dan Harazz..sama tak muka diaorang ni...hihihi..
 
Selepas ni pas raya puasa pula kitaorang balik Terengganu..Tunggggguuu....
 
 
 

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah