"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Tuesday 10 June 2014

KURUS DENGAN SHAKLEE

Semua orang nak bentuk badan yang slim melim...kata orang nak pakai baju apa-apa pun senang nak cari...nak baju kebaya ker..blouse ker atau apa-apalah..sweet jer..Tapi kalau bentuk badan tak seperti yang diinginkan macam-macam lah cara dilakukan untuk mendapatkan bentuk badan yang cantik..Tambah-tambah yang dah beranak pinak tu..badan dah tak sama macam dulu..
 
 
 
Excersise dan diet yang sihat adalah cara yang terbaik untuk menguruskan badan..Dalam masa yang sama supplemen atau makanan tambahan amatlah diperlukan kerana badan mesti kekurangan zat apabila kita mengamalkan diet..Ianya sebagai pelengkap nutrisi dalam kesimbangan badan..
 
 
Dengan Shaklee ianya mampu mengembalikan berat badan yang diinginkan...Antara yang dicadangkan adalah:
Ianya adalah terdiri daripada 3 kompenan yang utama..
 
1)BAKAR LEMAK...Lecithin atau Omega Guard.
 
 
2) BUANG LEMAK(DETOX)...Herbalax atau Alfalfa
 
 
 
BAKAR DAN BUANG :
Lecithin atau Omega memecahkan lemak yang berlebihan di dalam badan. Herblax atau Alfalfa pula berfungsi sebagai medium pengangkutan untuk membawa keluar daripada badan.
Oleh itu, konsep Bakar dan Buang Shaklee ini secara umum memang berkesan untuk menurunkan berat badan.

 
Kenapa Detox itu penting?
Detox adalah untuk menyingkirkan toksin berlebihan yang terkumpul dalam badan. Tanpa mengeluarkan toksin yang terlampau banyak di dalam badan, badan sukar menyerap nutrien dari makanan seharian dan supplemen.

 
3)BINA OTOT....Cinch Shake Mix atau ESP
 
 
 
BINA
Kenapa Protein penting?
Protein penting untuk pelihara otot dalam badan.
Perasan atau tidak, ada orang yang berat badannya turun tetapi badan dia masih flabby (menggeleber)? Berat yang turun tu bukan kerana kurang lemak tapi dia kehilangan otot.
Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.

 
Diet yang berjaya bukan bermakna “SAYA TURUN BERAT 20KG DALAM SEBULAN !”..Itu sebenarnya diet paling tak berjaya, because the weight lost will rebound!
 
 
 
Perlukah mengambil kesemua produk / set ini?
Adalah digalakkan untuk mengambil kesemua produk sebab ia akan menghasilkan kesan yang optimum - iaitu Kurus dengan Sihat.
 
Jika anda hendak mencuba set ini tetapi kurang bajet, boleh mulakan samada dengan herblax dan lecithin atau ESP dan herblax dulu. Selepas berat badan mula turun, boleh tambah lagi produk untuk melengkapkan set ini.
 
Ianya juga adalah selamat dan sesuai untui ibu yang menyusukan anak..Dalam masa yang sama Alfalfa dan ESP dapat bertindak sebagai milk booster...
 
 Apa kata mereka yang telah merasai perubahannya..
 
 
 
 

 
Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi boleh menghubungi saya..
 
Salmizah omar
Tel/msg/wechat/whatsps:013-3752001/010-2985359

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah