"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 18 June 2014

PERBEZAAN NUTRIWHITE DAN ENFUSELLE

"Set Enfuselle? Set Nutriwhite? Mana satu yang sesuai untuk saya ya?"... Confuse??! Anda keliru mana satu set kecantikan Shaklee yang patut anda pilih untuk kegunaan seharian? Jangan risau. Kami ingin share dengan anda beberapa panduan tentang perbezaan di antara Set Nutriwhite dan Set Enfuselle ini.

 
Perkara pertama yang anda perlu tahu ialah samada anda masih mempunyai masalah jerawat atau tidak... Perkara kedua, ketahui samada kulit anda jenis kering, berminyak keseluruhan muka, atau berminyak di zone T sahaja. Sekiranya anda telah kenal pasti dua perkara ini, anda boleh hubungi pengedar Shaklee anda untuk mendapatkan cadangan set kecantikan Shaklee yang bersesuaian dengan anda. 

Pilihlah set kecantikan yang bersesuaian dengan jenis kulit anda, bukannya pilih secara hentam kromo... Kulit adalah bahagian yang sensitif dan perlu dijaga dengan rapi. Pemilihan set yang betul adalah penting supaya set kecantikan anda boleh membantu merawat kondisi kulit anda dan bukannya menjadikannya lebih teruk.
  SET NUTRIWHITE ➻ Kulit Normal
SET ENFUSELLE NORMAL-DRY ➻ Kulit Kering yang berjerawat
SET ENFUSELLE NORMAL-OILY ➻ Kulit Berminyak yang berjerawat
 
Apa kata mereka yang telah mencubannya..



No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah