"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 1 October 2014

SHAKLEE MOTIVATION RALLY

Pada hari Ahad yang lepas (28 Oktober 2014) telah berlangsung Majlis Motivation Rally di SACC Mall, Shah Alam untuk leaders-leaders dalam Shaklee..Ramai orang yang datang..anggaran dalam 1500 orang jugak lah..memang ramai dan meriah...Majlis ini bertujuan untuk meraikan para leaders..kiranya macam majlis convencation jugaklah..Majlis bermula jam 3 petang dan berakhir kira-kira jam 6.30 petang.....
 
Antara intipati sepanjang majlis berlangsung....


Hafiy dan Harazz jadi model banner untuk majlis Motivation Rally ni..
 
 

Ini gambar semasa sesi pendaftaran...terdiri daripada kaunter pendaftaran untuk Supervisor, Sr Supervisor, Coordinator, Sr Coordinator, Key Coordinator dan Sr Key Coordinator..
 
 

Ini tag yang saya dapat..kena pakai masa naik pentas nanti..mereka yang dapat anugerah hari ni dapat tag ni dan warna tag berbeza berdasarkan apa rank kita..
 

motivation rally
 
motivation rally
 
Motivation Rally 
Suasana di dalam dewan..ramai orang...happening jer..semua boleh datang..boleh bawa mak,ayah,anak-anak,suami,isteri..masa nak naik pentas nanti pun boleh bawa semua naik pentas..tu yang bestnya berbisnez dengan Shaklee ni..


senoir supervisor
Ini antara kebaikan yang kita akan dapat apabila kita di rank Sr Supervisor... Banyak tu..kalau lagi tinggi rank kita lagi banyakkk yang akan kita dapat...
 
 

 Majlis diserikan lagi dengan perkongsian ilmu dari mentor hebat Master Hadhatina dan Master Farihah...
 
 
 
Antara perkongsian daripada Master Farihah.. 
 
 

Antara yang menariknya juga ada cabutan nombor bertuah. Vitamin C .Saya punyer no 247..hari bertuah saya pada hari tu..so dapatlah satu Vitamin C..dapat free tu...siapa nak bagi kan..Biasanya kalau ada apa-apa majlis dan ada cabutan nombor bertuah tak pernah nak bertuah pun...hihihi...Antara hadiah untuk cabutan nombor bertuah yang lain Mealshakes, Vivix, Collagen Powder, Phytocol..
 


 

My love ni...sempat lagi bergambar dengan CEO Shaklee Malaysia..Mr Victor..dan wakil daripada US Shaklee Cooperation..
 Jeles I tak dapat ambil gambar macam ni...
 
 
Semua orang layak untuk merasai pengalaman ini dan rasa bangga bila dihargai..kepada yang baru berjinak-jinak dalam bisnez Shaklee masih belum terlambat untuk kita grab peluang ini..banyak lagi yang shaklee tawarkan kepada kita..tunggu kita nak tak nak jer..tak kan kita nak pandang jer mereka-mereka yang dah Berjaya naik pentas dapat award dan dapat bunga lagi tu..tu belum kira bonus bulan-bulan..nak berapa angka kita yang tentukan...
 
Saya percaya pada landasan bisnez yang saya pilih ini..telah ramai yang telah Berjaya merubah hidup mereka dan oarng-orang disekeliling mereka dengan bisnes Shaklee ni..kepada mereka-mereka yang ingin merasai perubahan ini,boleh menghubungi saya atau mana-mana leaders. kami-kami sedia memberi tunjuk ajar kepada yang berminat...
 
 
 
Tiada yang mustahil dalam hidup ini jika kita betul-betul ingin berubah dan Berjaya!!

2 comments:

  1. Tahniah Atas kejayaan dalam biz Shaklee..:)
    salam kenal dr saya jugak.

    ReplyDelete

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah