"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Friday 4 July 2014

KEBAIKAN VIVIX

VIVIX.....Apa tu?...
 
Pada mereka yang biasa didedahkan dengan produk Shaklee mesti tahu apa tu Vivix..Sesetengah orang kata mahal lah Vivix ni..tak mampu nak beli...Saya tak salahkan mereka yang beranggapan begitu tapi pernahkan kita mendegar ungkapan ' Alah membeli Menang memakai'..Selalunya perumpamaan ni biasa untuk pakaian dan kebendaan..tapi kali ni saya nak ceritakan perumpamaan ini dengan produk Shaklee.

Harga mahal tapi setanding khasiat dan kebaikannya..Pada saya tak rugi kalau kita berhabis untuk hasil yang baik...Betul tak?.....


kelebihan vivix


Pada mereka-mereka yang tak pernah kenal dengan Vivix ni,mari saya ceritakan..
Oleh kerana Vivix ini dihasilkan dari bahan semulajadi dan tiada bahan kimia di dalamnya,kebaikan khasiatnya perlu dijaga.

Saya perhatikan banyak mereka yang membeli Vivix ni untuk ibu bapa mereka yang ada penyakit jantung,kencing manis,strok,kanser,angin ahmar dan sebagainya. Ada sesetengah anak atau isteri beli Vivix ni untuk suami atau ayah mereka yang merokok..Memang elok berhabis beli Vivix ni daripada terpaksa menghidu bau asap rokok dan dalam masa yang sama memberi kesan yang negetif terhadap kesihatan kita..Sanggup ker?..
 
Pada mereka yang tak pernah amalkan Vivix ni mesti terfikir nak beli mahal-mahal boleh telan ker...Jangan risau kerana Vivix ni sedap jer rasanya..macam air ribena jer. Bila dah buka tu jangan dedahkan pada suhu yang tinggi. Selepas minum simpan di dalam peti ais..Cara penyimpanan yang betul adalah penting untuk mengekalkan khasiat dan zatnya..Makan 1sudu teh sehari..Ambil selepas sarapan. Selepas tu minum air sebanyak yang mungkin..Semua supplemen memerlukan kita meminum air putih sebanyak yang mungkin agar ianya mudah diserap oleh badan dan untuk bertindakbalas di dalam badan kita..

Vivix ni tak sesuai dimakan oleh mereka-mereka yang berumur bawah 18 tahun...Ada yang bertanya, Vivix ni boleh ker dimakan oleh mereka yang mengandung dan menyusukan anak?..Sebenarnya ianya tidak sesuai dimakan oleh mereka yang mengandung dan menyusukan anak kerana tinggi anti oksidan..Tidak elok untuk kandungan dan mungkin boleh menyebabkan keguguran..Untuk ibu yang menyusu tak disarankan untuk mengambil Vivix ni kerana ianya akan merubah rasa susu..kan anak minum susu ibu rasa lain,terus tak nak menyusu badan nanti..So,better elakkan..Lagi elok ibu yang menyusu mengambil set untuk menyusu..

Ada yang bertanya...makan Vivix ni ada kesan sampingan tak atau healing crisis?...Sebenarnya healing crisis tu akan ada tapi bergantung kepada badan masing-masing kerana tahap penerimaan bergantung kepada corak pemakanan kita sebelum-sebelum ni dan tujuan rawatan..Tahukah kita bahawa suami isteri elok amalkan Vivix ni..untuk suami elok untuk pemulihan kesuburan..untuk isteri pula untuk awet muda...Tak nak ker?...

Sebotol Vivix ni anggaran penggunaan untuk 2 bulan..Tapi kalau beli suami dan isteri kongsi makan tak adalah sampai 2 bulan..


Ni saya kongsikan pengalaman mereka-mereka yang telah mengamalkan Vivix ni..

 
Vivix untuk Diabetes,Darah tinggi,Asma dan sakit lutut
vivix shaklee untuk diabetis, vivix shaklee untuk sakit lutut, vivix shakle untuk asma, vivix shaklee untuk darah tinggi
 
 
Vivix untuk kayap dan sakit saraf
vivix untuk kayap, sakit saraf
 
 
Vivix untuk strok
vivix untuk mak, vivix untuk strok, vivix rawat strok
 
 
Vivix untuk perokok
vivix untuk berhenti merokok
 
                                       Vivix untuk kulit
 vivix untuk cantik
 
 
Vivix untuk darah tinggi
vivix untuk pesakit darah tinggi, vivix rawat darah tinggi, hypertension
 
 
Vivix untuk kencing manis dan hubungan suami isteri
vivix bantu suami jadi power
 
 
Vivix untuk kelihatan lebih muda
 
Vivix untuk kanser
vivix merawat kanser, vivix untuk kanser
 
 
Banyak lagi sebenarnya pengalaman mereka-mereka yang telah merasai perubahannya. So selepas ini diharap anda semua faham mengenai maksud perumpamaan yang saya cerita kan tadi...
 
Untuk tahu harganya yang sebenar,silalah hubungi saya..Sama-samalah menjaga kesihatan mereka-mereka yang kita sayang......
 
 
Untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi boleh menghubungi:
Salmizah Omar
Tel/sms/whatpss/wechat: 013-3752001/010-2985359
 
 

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah