"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 19 November 2014

TESTIMONI SET BERSALIN SHAKLEE

Setelah consume Set Bersalin Shaklee memang terasa perbezaannya...Masa mengandung,berpantang dan menyusukan Hafiy dan masa mengandung,berpantang dan menyusukan Harazz memang sangat-sangat berbeza...

Yelah masa time Hafiy dulu belum kenal Shaklee..Time Harazz ni memang dah betul-betul jatuh cinta dengan Shaklee ni..daripada mengandung,berpantang dan menyusukan Harazz semuanya dengan Shaklee jer...
 
Ini saya kongsikan pengalaman mereka-meraka yang merasai perubahan dan perbezaanya sama seperti saya:..












Walaupun tahap penerimaan badan masing-masing terhadap supplemen berbeza tetapi kebanyakkan yang mengamalkan apa jua produk kesihatan Shaklee, mereka sangat-sangat berpuashati..Produk Shaklee pun bukan sebarangan produk sebab ianya ada kajian dan penyelidikan yang berterusan...Sebab tu saya lebih yakin dengan Shaklee ni..
 
Sekiranya ada yang berminat dengan apa jua produk Shaklee bolehlah menghubungi saya ya...InsyaAllah saya akan membantu anda!!

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah