"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 24 September 2014

SET 2 IN 1

Salam sejahtera semua...
 
Hari ni nak share pengalaman kawan ofis saya...Pn Farrah yang consume Alfalfa, Lecithin, ESP..Dia consume untuk tujuan penyusuan badan dan dalam masa yang sama nak menguruskan badan...
 
Alhamdulillah produk ini memang sesuai dan serasi dengan dia...Tengoklah perubahan dia..mervolus..

Farrah dulu.....Farrah sekarang


Kalau ikutkan dulu-dulu dia kurus jer tapi selepas habis sekolah dan bekerja, bila dah pegang duit sendiri bila nak makan apa-apa dah takde masalah...makan jer..yang selalu jadi kegemaran, makanan fast food..McD, KFC,piza hut dan macam-macam lagi lah...Tu yang jadi penyumbang utama.

Selepas melahirkan anaknya yang ketiga melalui pembedahan dia bertekad untuk kuruskan badan..memang betul-betul dia bertekad ni..Hasilnya memang menakjubkan..Berat badan dia turun sebanyak 26 kg dalam masa 5 bulan..wowwwwww...banyak tu..


Ini gambar masa jamuan raya kat ofis....makin vogue dan glemer ibu gorges ni..makin berseri-seri pula tu..
 
 
Kalau sesiapa yang kenal dia dulu-dulu kalau jumpa sekarang mesti akan tegur dia...Wahhhhh dah kurus dan makin bergaya tu...Kalau ada kawan-kawan yang tegur naik segan pula dia..Tapi memang berbezalah daripada dulu-dulu..

Ini serba ringkas produk yang Pn Farrah ni consume..
ESP (Energizing soy protien) ni boleh bagi kita tenaga berpanjangan tau since ia pun diperbuat dari protein. ESP ni bonus untuk kulit jugak tau. Sebab protein yang terkandung dalam ESP tu boleh bantu baiki dan maintain sel-sel tubuh kita. Bila sel-sel, tisu semua tu segar, maka cantiklah kulit nanti.....


 Lecithin merupakan agen pemecah lemak (fat emulsifier) yang akan memecahkan lemak-lemak di dalam badan mahupun makanan yang diambil. Jadi lemak itu akan terapung di dalam salur darah dan tidak termendap. Bahaya jika salur darah ini tersumbat. Risikonya adalah boleh mendatangkan strok jika keadaan ini berlarutan dan tidak diatasi.

Ramai yang tidak tahu bahawa lecithin juga kaya dengan kolina yang penting untuk meningkatkan daya ingatan seseorang. Kan kita selalu dengar perempuan yang dah bersalin ni cepat lupa...jadi,boleh cuba ambil lecithin bagi mengatasinya.

 
Alfalfa adalah merupakan fiber yang bertindak untuk mengangkut keluar lemak yang terapung yang telah dipecahkan oleh lecithin. Tanpa alfalfa, lemak-lemak itu tidak diangkut keluar. Selain itu, alfalfa juga bertindak sebagai detoks lembut untuk menyahtoksin badan serta membantu sistem percernaan dengan lebih mudah dan lawas.
Mengandungi galactalogue yang menjadi milk booster. Namun bagi menghadapi masalah SLE atau bayi G6PD, anda TIDAK BOLEH MENGAMBIL ALFALFA.
 
 Sekiranya ada dikalangan anda ingin berubah sepertinya, boleh menghubungi saya...
Ini saya kongsikan antara perkongsian pengalaman mereka-mereka yang lain...


pengalaman set menyusu dan menguruskan badan

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah