"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Wednesday 2 July 2014

CARA MENGORDER DAN PENGHANTARAN SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat pagi...
Salam 4 Ramadan hari ni...Kejap jer rasa dah 4 Ramadan dah.

Semalam saya dikhabarkan dengan pemergian suami kepada kawan saya,Rosnani...Al-Fatihah untuk arwah. Semoga dia ditempatkan dikalangan orang-orang beriman. Kepada sahabatku semoga tabah menghadapi ujian dari-Nya. Sesungguhnya dari Dia kita datang, dan kepada Dia juga kita kembali....AL-FATIHAH....
 
Ok-ok dah habis bab-bab sedih ni..Ni saya nak cerita pula tentang bisnez kesayangan saya ni...saya distributor Shaklee. Saya tidak menyimpan stok banyak-banyak kat rumah. Biasanya kalau ada yang mengoder baru saya ambil stok di stokis. Kalau dulu biasa saya kumpul order dulu dalam 2 3 hari baru pergi ambil stok. Nasiblah semua customer saya boleh tunggu stok sementara menunggu saya pergi ambil di stokis..Syukur kerana dikurniakan dengan customer yang sangat-sangat memahami..

Tapi itu dulu..sekarang tidak lagi kerana semua ada dihujung jari jer. Just klik-klik jer  kat laman web www.shaklee2u.com.my tut..tut..2 3 hari sampailah stok...jimat duit tol.jimat duit minyak dan jimat masa juga..hihihi...


 
 
Shaklee menggunakan khidmat penghantaran melalui GDEX dan CITY-LINK. Kita sebagai distributor boleh memilih samada hendak stok barang sampai ke tangan dulu atau terus kepada customer. Kalau terus kepada customer dekat ruang alamat penghantaran tu kite masukkanlah alamat customer tu..kalau kepada kite dulu.. kat ruangan alamat tu memang dah ada alamat kite..so tak perlu lah tukarkan alamat tu..Senang sangat-sangat lah..
 
Sekarang dah takde alasan stokis jauh lah untuk dapatkan stok..semuanya dah dihujung jari kita..ni salah satu sebab mengapa saya sayangkan bisnez saya ni...mudah,cepat dan senang.
 
Pada yang berminat nak jadi distributor dan mengorder stok dengan mudah,cepat dan senang,jom join keahlian Shaklee dibawah grup Sinaran...
 
 
I EAT VITAMIN SHAKLEE...I LOVE SHAKLEE...
 
 
 

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah