"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Monday 1 December 2014

PENJELAJAHAN BERTARAF DUNIA & KEMBARA BERKUASA SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t.

Petang ni saya nak share dengan semua orang tentang penjelajahan bertaraf dunia dan kembara Shaklee...


Jom kita sama-sama baca...

Jika bukti daripada ujian dan jurnal ini masih tidak mencukupi, anda juga perlu menyedari bahawa beberapa Penjelajah Bertaraf Dunia dan atlet terhebat juga merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Ia membuktikan bahawa kami komited dalam menyediakan produk yang benar-benar berkesan. Atlet terhebat, ahli sukan Olimpik dan pengembara dunia mengakui kehebatan suplemen Shaklee dalam memberi tenaga dan membantu mereka memperolehi pencapaian luarbiasa.
 
 
Pencapaian fizikal yang terhebat hasil pengambilan produk Shaklee ditonjolkan dalam projek Daeadelus pada 1987, yang merupakan penerbangan manusia paling jauh merentasi Laut Aegean. Ia melibatkan usaha getir seorang lelaki yang nekad mengayuh basikal untuk menghasilkan kuasa bagi menghidupkan kipas dan terbang merentasi 72 batu.
 
 
Bagi menjayakan usaha ini, kami telah berganding bahu dengan Universiti MIT dan mencipta formula yang boleh dimanfaatkan oleh atlet ini untuk memperoleh tenaga yang berterusan. Produk ini, yang dinamakan Shaklee Performance, boleh didapati pada hari ini dan menjadi sebahagian daripada rangkaian produk sukan kami.
 
1983
Gunung Everest
Pendakian warga Amerika yang pertama tanpa bekalan oksigen.
 
 
1986
Voyager
Penerbangan tanpa henti yang pertama mengelilingi bumi.
 
1986
Will Steger
Penjelajahan luncur anjing ke Kutub Utara yang pertama kali direkodkan, dengan diketuai oleh penulis, pendidik dan penjelajah kutub yang telah memenangi anugerah National Geographic.
 
 
1987
Daedalus
Penerbangan dengan kuasa kayuhan manusia yang pertama menyeberangi Laut Aegean.
Calypso & Alcyone
Shaklee telah dipilih oleh Jacques Cousteau dan Cousteau Society sebagai pembekal produk pencuci bagi kegunaan di atas kapal penyelidikan mereka.
 
 
1991
Projek Biosphere 2
Produk pencuci rumah dan penjagaan diri Shaklee telah dipilih untuk kegunaan projek ini.
 
 
1993
NASA
Shaklee menghasilkan dan membekalkan AstroAde – minuman penghidratan khas untuk para angkasawan Shuttle
 
Menarik kan!!!...
 

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah