"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Tuesday, 16 December 2014

LAGI KISAH 2 BERADIK

Hari ni nak share gambar suka duka dua beradik ni sepanjang seminggu dua ni...rasa macam sekejap jer masa berlalu..lagi 2 minggu Harazz dah umur setahun...Hafiy pula dah nak masuk sekolah..tak tahulah macam mana time dia sekolah nanti...hope dia dapat menyesuaikan diri..al maklumlah selama ni duk dengan pengasuh jer...
 
 
Hafiy dan Harazz time balik kampung dua minggu lepas.
 
 
Khusyuk duk tengok tv.
 
 
Kat rumah atok dan wan di Kota Damansara.


Sepit baju wan pun dia buat main.


Malam semalam punya cerita....berebut jagung dua beradik ni..
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah