"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Thursday 4 December 2014

MAJLIS KONVOKESYEN UITM

Assalamualaikum w.b.t..

Semalam sempatlah saya sekeluarga menghadiri majlis konvokesyen adik di UiTM Shah Alam...memang meriah sungguh..teringat zaman saya konvo beberapa tahun yang lepas..Tapi time saya konvo hanya mak dan abang jer yang datang..al-maklumlah jauh...

Seawal jam 6.30 pagi kami dah bertolak dari Putrajaya...kalau lambat-lambatkan jalan jem plok..

Jom layan gambar kami..

konvokesyen uitm
wajah-wajah kesayangan kami
 
 
Hafiy dan belon-belon..tak ketinggalan belon ipin


kaki yang sentiasa comel
 
 
konvokesyen uitm
Inilah semua adik beradik perempuan saya. Harazz yang tidur lena..penat sangat dah ni..panas-panas pun lena jer dia tidur..
 
Tahniah untuk adik saya  kerana telah selamat bergelar graduan..beliau telah menamatkan pengajian dalam bidang Sarjana Muda Pengurusan Perhotelan..selepas ni mesti sibuk cari kerja pula...
 
 
 


 



No comments:

Post a Comment

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah