"Sesungguhnya kebajikan itu memberi cahaya kepada hati, kemurahan rezeki, kekuatan jasad dan disayangi oleh makluk lain. Manakala kejahatan pula boleh menggelapkan rupa, menggelapkan hati, melemahkan tubuh, sempitkan rezeki dan makluk lain mengutuknya"..Ibnu Abbas.
I am, Salmizah Omar (Shaklee ID:877011) your Shaklee Independent Distributor at Putrajaya,Kota Damansara,Malaysia. Delivery throughout Malaysia by poslaju/gdex/city-link.
SELAMAT DATANG..BERSAMA-SAMA DALAM MEMBINA KESIHATAN DAN KESEJAHTERAAN KELUARGA


Saturday 13 September 2014

MEMBELI DAN BERAMAL

 Salam Hari Jumaat.....
Pada Bulan September 2014 Shaklee telah membuat promosi 2 in 1, iaitu Colagen Powder  dan Mealshakes. Dengan setiap pembelian 3 tin Mealshakes akan dapat 1 tin free...Banyakkk untung tu...rugi saper-saper tak grab mealshakes ni..Collagen Powder pula kalau beli 6 dapat free 1..best tu..ni khas untuk mereka yang nak cantik,putih gebu..untuk elak penuaan gak. Al maklumkah makin lama kita makin berusia kulit pun makin lama berkedut..

Disamping kita guna, dengan setiap pembelian set promosi Mealshakes ini Shaklee akan menyumbang 10% daripada keuntungan kepada 2000 keluarga yang kurang berkemampuan selama setahun...bolehlah kita membeli sambil beramal...



1 comment:

  1. Salam Salmizah..T/Kasih singgah blog akak yer.Maaf lbt brkunjung balas...Akak pon guna produk shaklee gak..tp xder jd ahli :D

    ReplyDelete

ummyizzlife Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah